کرکره برقی

برترین کرکره برقی با بهره گیری از متریال درجه 1، دیزاین جذاب به سلیقه مشتری ، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ، در مدل ها و تنوع بسیار بالا

دوربین مداربسته

نماینده رسمی هایک ویژن در ایران

دوربین مداربسته

درب های اسلایدینگ متناسب با بودجه و انتخاب مشتری

کرکره برقی یکی از مدرن ترین درب های اتوماتیک است که به راحتی با کمک ریموت باز و بسته می شود. اجزای تشکیل دهنده این نوع کرکره شامل موتور، تیغه کرکره برقی (تیغه های آلومینیوم، تیغه های پلی کربنات، تیغه های گالوانیزه فوم دار)، ریل کرکره برقی، محفظه کرکره ، رول کرکره، ریموت، کنترل پنل و برق اضطراری کرکره می شود. این محصول دارای کارایی بالا، ظاهری شیک و سهولت در نصب می باشد.

در سال های نه چندان دور در اکثر خیابان های شهر ما شاهد کرکره های دستی و قدیمی بودیم؛ که برای محافظت از اجناس یک مغازه از آن ها استفاده می شد اما آن کرکره های آهنی مقاومت چندانی در مقابل بارندگی نداشتند و نیاز به رنگ آمیزی داشتند. به همین علت همه به دنبال جایگزینی برای آن کرکره های سنتی بودند. در نتیجه بسیاری از افراد به حفاظ آکاردئونی روی آوردند. اما این نوع حفاظ نیز از لحاظ قیمت چندان به صرفه نبود. در نتیجه کرکره برقی جایگزین تمامی موارد قبلی شد و به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. کرکره برقی یکی از انواع درب اتوماتیک می باشد و در انواع مختلفی ساخته می شود.

معرفی اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی
موتور کرکره برقی
یکی از مهم ترین قطعات در کرکره برقی، موتور آن است. این موتور نیروی الکترونیکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. در نهایت کرکره با کمک ریموت موتور به کار می افتد و تیغه ها بالا و پایین می روند. موتورهای کرکره برقی انواع مختلفی دارند که مهم ترین آن ها موتور ساید، سانترال و توبولار می باشد. با توجه به میزان استفاده از کرکره و مکان نصب، یکی از این موتورها مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهم ترین قطعات در کرکره های برقی، موتور آن است

موتور توبلار

یکی از پرکاربرد ترین موتورها در ساخت کرکره برقی، موتور توبلار است. این نوع موتور برای ورودی های کم تردد و کوچک مناسب است. ظاهری استوانه ای شکل دارد و بر روی شفت نصب می شود. نصب موتور توبلار نیازمند دقت و توجه زیادی است. بسته به خصوصیات موتور، قیمت متغیری دارد. واحد قدرت در این نوع موتور نیوتون است.  

موتور سانترال

افرادی که از کرکره های دستی قدیمی استفاده می کنند؛ می توانند با نصب موتور سانترال آن را به یک کرکره برقی تبدیل کنند. این نوع موتور به راحتی نصب می شود و برای کرکره هایی که وزن متوسطی دارند، مناسب است. واحد قدرت در موتور سانترال کیلوگرم می باشد.

موتور ساید

موتور ساید مناسب کرکره هایی است که وزن زیادی دارند. این نوع موتور قابلیت تحمل وزن های بالا را داشته و موجب افزایش طول عمر دستگاه می شود. با وجود موتور ساید در هنگام بالا و پایین کردن درب کرکره فشار زیادی به موتور وارد نمی شود. موتور ساید بر روی صفحه پلیت نصب می شود و برای کرکره برقی های پرتردد بهترین گزینه ممکن است.

تیغه کرکره برقی

 تیغه کرکره یکی از اصلی ترین قطعات آن است. این تیغه ها در جنس های مختلفی ساخته می شوند. تیغه کرکره برقی از جنس پلی کربنات، آلومینیوم و گالوانیزه تولید می شود. هر یک از متریال های ذکر شده دارای ویژگی ها منحصر به فردی هستند. این تیغه ها از لحاظ ظاهری در انواع مختلفی به فروش می رسند که شامل تیغه های کپس، دوجداره پل دار، دو جداره، تک جداره، دوجداره فوم دار و پانچ دار می شود. تیغه ها با قرار گرفتن کنار یکدیگر نمای اصلی کرکره را تشکیل می دهند.

تیغه کرکره برقی از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. علاوه بر آن در زمانی که درب بسته است، نمای جذابی به ساختمان می دهد. در هنگام بسته بودن درب، تیغه ها در بالا رول می شوند. به همین علت فضای زیادی اشغال نمی کنند و برای محیط های کوچک مناسب می باشند.  تیغه ها دارای استحکام و دوام بالایی هستند و در شرایط محیطی مختلف مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. شما می توانید انواع تیغه کرکره برقی را در طرح ها و رنگ های مختلف به شرکت  ایمن پاد سپهر سفارش دهید.

بهترین تیغه کرکره برقی

تیغه های آلومینیوم

بهترین تیغه کرکره برقی باید ضد حریق باشد و قابلیت شستشو داشته باشد. باید در مقابل آب و هوای مرطوب، خشک و شرجی مقاومت بالایی از خود نشان دهد. تیغه های آلومینیومی به صورت پیش فرض دارای رنگ الکترواستاتیک می باشند. این نوع رنگ ضد زنگ است و ماندگاری بالایی دارد. تیغه های آلومینیوم به صورت تک جداره و دوجداره عرضه می شوند. تیغه های دوجداره امنیت بالا و سر و صدای کمتری دارند. این نوع تیغه ها می توانند تک پل، دو پل یا سه پل باشند. وجود پل استحکام تیغه را بالا می برد. این تیغه ها در سه کیفیت آلومینیوم درجه سه، آلومینیوم خالص و آلومینیوم درجه دو به بازار می رسند.

تیغه های آلومینیوم می توانند فوم دار یا بدون فوم باشند. تیغه های فوم دار سر و صدا را به شدت کاهش می دهند؛ اما در مقابل حریق و آتش سوزی امنیت پایینی دارند. به همین علت بهتر است از این نوع تیغه ها در مکان هایی استفاده شود که احتمال بروز آتش سوزی به شدت پایین باشد.

تیغه های پلی کربنات

این نوع تیغه ها دارای ظاهری شفاف می باشند. به همین علت پس از نصب تیغه طرف دیگر کرکره مشخص خواهد بود. در واقع این تیغه ها جایگزین شیشه ها شده اند. تیغه پلی کربنات ضد سرقت است و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. در کرکره برقی ضد سرقت از این نوع تیغه استفاده می شود. تیغه های پلی کربنات ضد ضربه و ضد حریق می باشند و می توان برای زیباتر شدن ظاهر تیغه از رنگ ها استفاده کرد. این نوع تیغه ضخامت بالایی دارد و برای اتصال آن از لوله آلومینیوم استفاده می شود.

تیغه های گالوانیزه فوم دار

تیغه های گالوانیزه جزو ارزان ترین تیغه ها هستند. بهترین تیغه کرکره برقی از جنس گالوانیزه، باید ضد زنگ و ضد خش باشد. تیغه گالوانیزه به دلیل وزن بالایی که دارد، باید از موتور قدرتمندی جهت باز و بسته کردن آن استفاده شود. تیغه گالوانیزه نسبت به تیغه آلومینیوم کم سر و صداتر است اما وزن بیشتری دارد. این نوع تیغه ها دارای استحکام فشاری، خمشی و برشی بالایی می باشند و به صورت فوم دار در بازار وجود دارند. استفاده از تیغه های گالوانیزه فوم دار موجب می شود تا عایق بهتری در برابر صدا و حرارت داشته باشید.

استفاده از کرکره برقی برای پارکینگ

 ریل کرکره برقی

کرکره برقی دارای دو ریل در سمت راست و چپ می باشد که رول های تیغه کرکره درون ریل ها قرار گرفته و با استفاده از آن ها بالا و پایین می روند. ریل ها برای آسیب ندیدن و ساییده نشدن تیغه ها تعبیه می شوند. ریل ها از جنس آهن و آلومینیوم در دو نوع معمولی و قوطی دار تولید می شوند. تیغه های پلی کربنات و آلومینیوم دارای ریل های مخصوصی هستند. برای جلوگیری از ایجاد سر و صدا در هنگام بالا و پایین رفتن کرکره، در کنار لبه های آن اجزای نرم و پلاستیکی قرار گرفته است. ریل کرکره می تواند از جنس فولاد ضد زنگ و آلومینیوم باشد. شما می توانید مطابق سلیقه خود رنگ ریل کرکره را با نمای ساختمان هماهنگ کنید تا یک کرکره برقی لوکس داشته باشید.

ریل های کرکره برقی در انواع عمودی و افقی تولید می شوند. شما می توانید بر حسب کاربردتان یکی از آن ها را انتخاب کنید. ریل ها در ابعاد و سایزهای مختلفی عرضه می شوند؛ اما ابعاد دقیقا آن ها در هنگام نصب براساس سایز درب تعیین می شود. ریل آهنی مقاومت بیشتری نسبت به ضربه دارد و برای جلوگیری از سرقت مورد استفاده قرار می گیرد. ریل آلومینیومی در برابر زنگ زدگی و رطوبت مقاوم است و در مناطق شرجی و مرطوب کاربرد دارد. در نتیجه شما باید با توجه به محیط و کاربرد خود نوع ریل را انتخاب کنید.

محفظه کرکره برقی

در محفظه کرکره برقی، رول کرکره قرار می گیرد. این محفظه باعث می شود رول شدن کرکره با چشم دیده نشود و نمای زیباتری داشته باشد.

رول کرکره برقی

به کرکره برقی به انگلیسی Roll UP Door می گویند؛ به معنای درب رول شونده به بالا که در ادامه به اهمیتی این رول و تاثیری که بر روی جهت چرخش، سرعت و صدای کرکره می گذارد می پردازیم. در بالاترین قسمت کرکره برقی تیغه ها دور یک لوله جمع می شوند و حرکت عمودی شان پایان می یابد. به لوله ذکر شده شفت یا درام می گویند. مجموعه تیغه ها به همراه شفت رول کرکره را تشکیل می دهد. جهت رول شدن کرکره می تواند به سمت بیرون یا به سمت داخل باشد. معمولا کرکره ها به صورت رول به داخل نصب می شوند تا نمای ظاهری کار یکدست تر و زیباتر دیده شود. همچنین دسترسی به تجهیزات و موتور برای افراد دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

استفاده از کرکره برقی برای پنجره ها

این رول با کمک موتور موجب باز و بسته شدن کرکره می شود. این قطعه بر روی سرعت و امنیت کلی ساختار کرکره تاثیرگذار است. قطر رول اگر زیاد باشد، حجم زیادی از تیغه ها را جمع خواهد کرد. این موضوع باعث می شود تا برای جمع کردن همه تیغه ها، شفت کمتر بچرخد. همچنین به علت کاهش برخورد و اصطکاک بین تیغه ها، صدای کرکره کمتر خواهد بود. در نهایت سرعت کار افزایش می یابد و کرکره برقی بهتر جمع می شود.

ریموت کرکره برقی

ریموت یکی از اجزای جانبی کرکره برقی است که بسیار پرکاربرد است. ریموت کرکره برقی امکان باز و بسته کردن و کنترل کرکره از فواصل دور را فراهم می کند. با اعمال تنظیمات بر روی ریموت، شما می توانید عملکرد مورد انتظار خود را داشته باشید. ریموت ها از یک برد الکتریکی به همراه چندین دکمه و کلید تشکیل می شوند. برای این که بتوانید به موتور کرکره فرمان باز و بسته شدن درب را بدهید، به یک ریموت نیاز خواهید داشت. برای استفاده از ریموت باید رسیور های آن در داخل ساختار کرکره نصب شود. اجزای ریموت عبارت اند از برد الکتریکی، آنتن و کارت رادیویی رسیور که انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری تامین می کنند.

معرفی انواع ریموت کرکره

سه نوع ریموت کرکره وجود دارد که بسیار رایج هستند. این ریموت ها عبارت اند از ریموت دیپ سوییچ، ریموت کد لرنینگ و ریموت بلوتوثی. ریموت های دیپ سوئیچ برای موتورهای ساید مورد استفاده قرار می گیرد. برای تنظیم این ریموت کرکره برقی ابتدا باید درب آن را باز کنید. بر روی ریموت 8 کلید وجود دارد که باید چیده شود. همان چینش را روی رسیور نیز انجام دهید. در نهایت ریموت به وسیله رسیور شناخته شده و تنظیمات اعمال می شود. ریموت کد لرنینگ ساده ترین نوع ریموت است که به راحتی ست می شود. ریموت بلوتوثی نیز کمتر از مدل های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد اما برای تنظیم شدن به رسیور نیازی ندارد. به طور کلی تنظیمات ریموت  کرکره برقی به ترتیب شامل کددهی ریموت، ست کردن ریموت و حذف ریموت می شود.

استفاده از کرکره برقی در منازل

کنترل پنل کرکره برقی

کنترل پنل یا مدار فرمان قطعه ای  است که برای کنترل کردن موتور کرکره برقی مورد استفاده قرار می گیرد. نام دیگر آن ریسور است و در حرکت کردن تیغه ها نقش مهمی ایفا می کند. کنترل پنل در واقع مغز کرکره برقی است که از طریق ریموت از کاربر فرمان می گیرد و پروسه باز و بسته کردن درب را برعهده می گیرد. انواع مختلفی از مدار فرمان وجود دارد که با توجه به نوع موتور انتخاب می شود. برای کرکره های مغازه از مدار فرمان های ساده استفاده می شود که به سادگی به ریموت متصل می شوند. اما برای کرکره برقی پارکینگ از کنترل پنلی استفاده می شود که از قابلیت ها و تنظیمات بیشتری برخوردار است. به طور مثال برای درب پارکینگ، تایمر باز و بسته شدن و سنسور بر روی مدار کرکره برقی نصب می شود.

برق اضطراری کرکره برقی

سیستم برق اضطراری یا UPS یکی از موضوعات مهمی است که هنگام نصب کرکره باید به آن توجه شود. عدم عملکرد صحیح در هنگام قطعی برق، یکی از مهم ترین مشکلات مربوط به کرکره برقی است. در صورتی که برای این مشکل چاره ای نیندیشید، در هنگام قطعی برق در کسب و کار شما اخلال ایجاد خواهد شد. به طور مثال اگر شما از کرکره برقی پارکینگ استفاده می کنید؛ در صورت قطعی برق و عدم وجود UPS نمی توانید خودروی خود را از پارکینگ خارج کنید. اما با وجود برق اضطراری می توانید به راحتی درب را باز و بسته کنید.

 UPS زمانی که احساس کند جریان ولتاژ به شدت کاهش یافته یا متوقف شده است، انرژی مورد نیاز باتری را تامین می کند. وجود این دستگاه های منبع تغذیه بدون وقفه برای تمامی محیط ها به ویژه محیط های حساس بسیار ضروری است. با توجه به اندازه و فناوری UPS در بازه زمانی مشخصی اجزای شبکه خاموش شده یا ژنراتور ها فعال می شوند.

اهمیت UPS برای کرکره

درب های اتوماتیک در طول روز به دفعات باز و بسته می شوند. در صورتی که برق ساختمان قطع شود، بسیاری از کارها مختلف شده و امکان رفت و آمد از بین می رود. به همین علت پیشنهاد می کنیم در هنگام نصب انواع درب های اتوماتیک اعم از کرکره برقی، از سیستم UPS استفاده کنید.

استفاده از کرکره برقی برای پوشش پنجره ها

برای نصب برق اضطراری در کرکره برقی حتما باید از متخصصین این حوزه استفاده کنید. زیرا در صورتی که این کار به درستی انجام نشود، احتمال برق گرفتگی و خطرات دیگر وجود خواهد داشت. شرکت ایمن پاد سپهر نصب و تعمیر انواع کرکره برقی را با ارائه بهترین خدمات و سرویس دهی انجام می دهد و  توانسته رضایت مشتریان زیادی را در این زمینه جلب کند. مهندسین متحر شرکت ایمن پاد سپهر در زمینه نصب و راه اندازی قطعات انواع درب اتوماتیک، دوره های آموزشی مختلفی گذرانده اند. نصب بخش های مختلف مانند قطعات مکانیکی، الکتریکی و تابلو برق توسط این متخصصین انجام می شود.

انواع کرکره برقی

کرکره برقی اتوماتیک یکی از مفید ترین ساخته های انسان است که نقش مهمی در سهولت زندگی ایفا می کند. این کرکره ها در جنس ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند. شرکت تولیدی ایمن پاد سپهر با 21 سال سابقه انواع درب های اتوماتیک را مناسب تمامی امکان تولید می کند. برای خرید انواع کرکره برقی پنجره، کرکره برقی لوکس، کرکره برقی پارکینگ و … می توانید از مشاوره رایگان متخصصین ایمن پاد سپهر بهره مند شوید.

کرکره برقی سکشنال

کرکره برقی سکشنال مناسب فضاهای کوچک است و بیشتر به عنوان درب پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کرکره سر و صدای کمی دارد و در هنگام بسته شدن فضای کمی را در نزدیک سقف اشغال می کند. سکشنال جزو پرطرفدارترین و مدرن ترین کرکره ها در اروپا، ایران و آمریکاست. این نوع درب اتوماتیک در زیر سقف نصب می شود و سیستم هوشمندی دارد. از این نوع کرکره به عنوان درب سوله، پارکینگ، انبار، کارخانجات و … استفاده می شود. کرکره سکشنال از جنس گالوانیزه است و طرح های متنوعی دارد. ارتفاع پنل های آن با توجه به ابعاد محیط متفاوت می باشد. درب سکشنال مجهز به فنر های بسیار قدرتمندی است که فشار های اضافی را کم کرده و وزن پنل ها را متعادل می کند.

کرکره برقی ضد سرقت

موتورهای این نوع کرکره برقی پرقدرت و مطابق با استاندارد جهانی می باشند. درب سکشنال به دلیل مکانیزم پیشرفته ای که دارد؛ جایگزین درب های هوشمند مجهز به جک پارکینگی می شود. کرکره سکشنال دارای سیستم جلوگیری از برخورد با مانع، یراق آلات و پنل مقاوم، سیستم خلاص کنی دستی، پنل فوم دار برای حرکت بی صدا و سیستم ضد سرقت می باشد. از این درب اتوماتیک می توان برای همه شرایط آب و هوایی استفاده کرد و برای ترددهای نامحدود نیز مناسب می باشد.

مشخصات فنی و کاربردهای کرکره سکشنال

پنل کرکره سکشنال دارای فوم می باشد که عایق مناسبی برای حرارت، صدا و گرد و غبار است. پنل ها و سکشن های این درب دارای ظاهری مدرن و زیبا هستند. دلیل این جذابیت به دلیل شیار و کتیبه دار بودن پنل هاست. درون این درب اتوماتیک از پنجره طلقی استفاده می شود که نور داخلی محیط را به خوبی حفظ کرده و فضای مطلوبی ایجاد می کند. کرکره برقی سکشنال پس از برخورد با مانع، سریعا متوقف شده و مجدد باز می شود. این کرکره در ارتفاع محدود نصب می شود و صرفا 23 سانتی متر از ارتفاع کف تا سقف را دربر می گیرد.

شما می توانید نصب انواع طلق های رنگی را بر روی این درب اتوماتیک سفارش دهید. کرکره برقی سکشنال طرح ها و رنگ های متنوعی دارد و دارای ضریب امنیت بسیار بالایی است. از کرکره سکشنال به عنوان درب مراکز تجاری و اداری، درب آتش نشانی، درب ورودی سوله و کارخانه ها  و … استفاده می شود.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک سکشنال

کرکره سکشنال استهلاک بسیار پایینی دارد؛ به همین علت طول عمر آن بالاست. پانل های درب دارای طرح ها متنوعی هستند و به سادگی می توان طراحی هماهنگی با ساختمان ایجاد کرد. سیستم فنر و قفل موتور درب کاملا ضد سرقت است و امنیت بالایی پدید می آورد. پنل های کرکره از جنس ورق گالوانیزه هستند که بر روی آن از رنگ های الکترواستاتیک استفاده می شود. این رنگ ها دوام و ماندگاری بالایی دارند و به راحتی از بین نمی روند.

کرکره های برقی در طرح های مختلفی ارائه می شوند

کرکره برقی سکشنال دارای لاستیک های درزگیر سیلیکونی است و از برودت هوا و هوابندی جلوگیری می کند. درب سکشنال زیر سقفی با وجود تنوع بالایی که در انواع پانل دارد، یکی از بهترین گزینه های ممکن به عنوان درب اتوماتیک پارکینگ می باشد. جهت حفظ و نگهداری درب اتوماتیک ریموت آن را در معرض نور خورشید قرار نداده و سرویس دهی سالیانه را به هیچ عنوان فراموش نکنید. روغن کاری کرکره برقی و نگهداری اصولی از موتور الکتریکی آن، حائز اهمیت فراوانی است.

کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی پلی کربنات شفاف نسل جدیدی از کرکره هاست که در اماکن مسکونی و تجاری کاربرد دارد. این نوع کرکره برقی مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و کاملا ضد سرقت است. کرکره شفاف وزن سبکی دارد و دارای طول عمر بالا و اصطکاک پایین می باشد.  پروفیل های کرکره پلی کربنات شیشه ای از جنس اسلیت پلی کربنات و آلومینیوم می باشند. این کرکره به دلیل مقاومت و استحکام بالا در برابر حریق و نور خورشید مقاوم است و نگهداری و شستشوی آسانی دارد. این نوع کرکره برقی در مدل های مختلفی ساخته می شود و تنوع بالایی دارد.

ویژگی های کرکره پلی کربنات شفاف

کرکره پلی کربنات شفاف به صورت گسترده در صرافی ها، مغازه ها، بانک ها، پارکینگ ها و … استفاده می شود. برای تولید این کرکره برقی کامپوزیت بسیار مقاوم نانو پلی کربنات مورد استفاده قرار می گیرد. استحکام این نوع کرکره از کرکره های فولادی و آلومینیومی نیز بیشتر است. کرکره پلی کربنات دارای تاییدیه امنیتی پلیس است و کاملا ضد ضربه و ضد سرقت می باشد. این کرکره از کنار هم قرار گرفتن تیغه های کوچک پلی کربنات به شکل آجر، تشکیل می شود. شما می توانید سفارش ساخت این کرکره را در رنگ های شفاف دودی، شیری و برنزی بدهید. در مکان های مختلفی می توان از این درب اتوماتیک کم وزن و مقاوم استفاده کرد.

انواع کرکره برقی پلی کربنات

انواع کرکره برقی پلی کربنات شفاف عبارت است از کرکره برقی شفاف لوله ای و کرکره برقی پلی کربنات شفاف زواری. هر دو نوع این کرکره ها در مدل ها و طرح های متنوعی تولید می شوند. اما طول و عرض، اندازه قطعات و قطر زوار یا لوله آن ها با یکدیگر متفاوت است. ضخامت قطعه پلی کربنات ارتباط مستقیمی با استحکام کرکره دارد. این موضوع قیمت کرکره را افزایش می دهد.

استفاده از کرکره برقی برای پارکینگ

کاربردهای کرکره شفاف

از کرکره شفاف به دلیل ضد سرقت بودن، ضد ضربه بودن و ضد حریق بودن در مکان هایی استفاده می شود که امنیت اهمیت زیادی دارد. این کرکره به دلیل تنوع در طرح و رنگ و خاصیت های ذکر شده، دارای قیمت بالایی می باشد. شفافیت آن باعث می شود تا محیط داخل نمایان باشد و در صورت بروز سرقت، نیروهای پلیس به راحتی سارق را پیدا کنند. به همین علت از این کرکره برقی در طلافروشی ها، بانک ها، صرافی ها و … مکان هایی از این قبیل استفاده می شود.

 این کرکره برقی لوکس برای استفاده در پارکینگ ساختمان های جنوبی و بالکن ها که نیاز به نور دارند، بسیار مناسب می باشد. کرکره پلی کربنات در پاساژ ها و مراکز فروشگاهی، بالکن ساختمان ها، استفاده به عنوان پارتیشن متحرک و جهت زیباسازی در دکوراسیون داخلی کاربرد دارد.

کرکره برقی آلومینیومی

کرکره آلومینیومی از طریق یک موتور کوچک به برق خانگی متصل شده و مجهز به پنل های خورشیدی می باشد. این پنل های خورشیدی انرژی مورد نیاز کرکره برای باز و بسته شدن را از خورشید دریافت می کنند. این امر موجب صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد. جنس این کرکره برقی از آلومینیوم مرغوب و سخت با آلیاژ بالا می باشد. تنوع رنگ بالایی دارد و در انواع مغازه ها، مراکز تجاری، پارکینگ ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این کرکره وزن سبکی دارد و در برابر سرقت از مکان مورد نظر محافظت می کند. عایق بندی تیغه کرکره به شکلی صورت گرفته که از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و محیط را گرم نگه می دارد.

کرکره برقی آلومینیومی طراحی شیکی دارد و نمای ظاهری جذابی به ساختمان می دهد. در این کرکره از تیغه ها آلومینیوم که با تکنیک استروژه ساخته شده اند، استفاده می شود. ورقه های کرکره ضد خش هستند و در برابر سرما، گرما، بارندگی و سایر آسیب های جانبی مقاومت قابل توجهی از خود نشان می دهند.

استفاده از کرکره برقی برای مکان های اداری

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار از خم کردن ورق گالوانیزه به وسیله دستگاه نورد، تولید می شود. این کرکره در دو نوع تک جداره و دوجداره وجود دارد. شما می توانید با کمک آهنربا نسبت به گالوانیزه بودن کرکره مطمئن شوید. به فوم در تیغه های دو جداره کرکره، پلی اورتان تزریق می شود. این امر موجب می شود تا کرکره عایق مناسبی در برابر صدا و حرارت باشد. تیغه کرکره دارای رنگ بندی می باشد و از لحاظ اقتصادی جزو ارزان ترین تیغه هاست.

تیغه گالوانیزه، پس از پخت دو ترکیب پلی اورتان و آلیاژ فولاد منیزیوم در کوره، به شکل فوم در می آید. این تیغه در مقایسه با تیغه آلومینیومی از مرغوبیت کمتری برخوردار است و وزن بیشتری دارد. تیغه گالوانیزه فوم دار در مقابل ضربه، سرما، گرما و به طور کلی شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت مناسبی از خود نشان می دهد.

کرکره برقی پارکینگی

کرکره برقی پارکینگ برای جلوگیری از ورود افراد غریبه و ایجاد امنیت بیشتر گزینه بسیار مناسبی است. این کرکره امنیت و سرعت بالایی دارد و به دلیل استفاده از موتورهای چرخشی از دوام بالایی نیز برخوردار است. کرکره برقی پارکینگ امروزه در ساختمان ها، پاساژ ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای افرادی که هنگام ورود و خروج از پارکینگ دارای محدودیت هستند، کارایی بالایی دارد. با توجه به میزان تردد، از موتور های ساید یا توبولار در کرکره استفاده می شود. می توانید رنگ کرکره را متناسب با نمای ساختمان انتخاب کنید؛ تا هارمونی زیبایی ایجاد شود.

مزیت های استفاده از کرکره برای پارکینگ

ساخت و اجرای کرکره برقی پارکینگ راحت و سریع انجام می شود و از تنوع قابل توجهی در رنگ و طرح برخوردار است.  از ورود سرما به فضای راه پله های ساختمان جلوگیری می کند. امکان نصب این کرکره در ساختمان هایی که جک پارکینگ ندارند، وجود دارد. احتمال ورود سارقان و افراد مزاحم به شدت کاهش می یابد. به دلیل استفاده آسان و امنیت بالا، انتخاب مناسبی برای املاک تجاری، کارخانه ها و فروشگاه ها می باشد. قیمت نهایی این نوع کرکره به ابعاد، نوع موتور، نوع تیغه، استفاده از تجهیزات امنیتی و سنسور فتوسل بستگی دارد.

استفاده از کرکره برقی در مکان های صنعتی

کرکره برقی شفاف

کرکره برقی شفاف دارای طرح شیشه است و بر خلاف شیشه از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. این کرکره برقی ضد سرقت به صورت زوار دار و لوله خور تولید می شود.  از همین جهت دارای نوع تیغه کرکره شفاف زواری و تیغه کرکره شفاف لوله ای می باشد. نوع لوله خور با لوله استیل پلیش خورده، پرکاربرد و گران قیمت است. اما در برخی موارد از لوله آلومینیومی و آهنی استفاده می شود که از کیفیت کمتری برخوردار هستند. در نوع زواری جهت اتصال قطعات پلی کربنات از یک زوار آلومینیوم استفاده می شود.

کرکره شفاف ضد سرقت، ضد ضربه و ضد اشتعال است. شفافیت بالایی دارد و نور را از خود عبور می دهد. کارکرد آرام و بی سر و صدایی دارد. تنوع رنگ بالایی دارد و از نظر ظاهری جذاب به نظر می رسد. قیمت این نوع کرکره با توجه به مزایای ذکر شده بالا است.

کرکره برقی فولادی

تیغه و ریل های به کار رفته در این کرکره، همه از جنس فولاد هستند. کرکره برقی فولادی استحکام و ماندگاری بالایی دارد و از آن به عنوان درب ساختمان های گوناگون استفاده می شود. امکان تخریب و نفوذ به کرکره فولادی ضد سرقت بسیار پایین است. به همین علت امنیت بالایی فراهم می کند. تیغه های فولادی این کرکره از ورق های گالوانیزه ساخته شده اند و ضد خش هستند. سر و صدای این تیغه ها نسبت به سایر تیغه ها بیشتر است؛ اما دارای مقاومت بالایی می باشند. سر و صدای تیغه ها به علت وجود قوس زیادی است که بر روی آن ها وجود دارد. تیغه های فولادی در دو مدل پانچ دار و ساده و به روش رول فرمینگ تهیه و ساخته می شوند.

مزیت تیغه های پانچ دار در این است که نور و هوا را از خود عبور می دهند. کرکره فولادی دارای پوشش رنگی الکترواستاتیک می باشد و تنوع رنگ بالایی دارد. این کرکره برقی ضد سرقت در برابر فشار و ضربه مقاوم است و از تکنولوژی گالوانیزاسیون بهره مند می باشد. گالوانیزه کردن به معنای اضافه شدن لایه ای از جنس روی بر روی فلزات می باشد، که مقاومت آن ها را افزایش می دهد. این پروسه به صورت سرد و گرم قابل اجراست و موجب افزایش ماندگاری فلزات می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه چیز درباره کرکره برقی

کرکره برقی یکی از مدرن ترین درب های اتوماتیک است که به راحتی با کمک ریموت باز و بسته می شود. اجزای تشکیل دهنده این نوع کرکره شامل موتور، تیغه کرکره برقی (تیغه های آلومینیوم،

مطالعه بیشتر »